2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش اورجینال شعبده بازی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 5 نفر
بازديد امروز : 12
بازديد ديروز : 209
كل بازديدها : 400859

دیگر امکانات

آموزش اورجینال شعبده بازی

شاید شما در خیابان باشید و در بین دوستان خود در حال صحبت کردن باشید . در همین حین چندی از دوستان از شما درخواست کرده تا چند چشمه از کارهای خود را برای آنها نمایش دهید . و شما چند لحظه ای صبر کرده و سپس یک اسکناس از جیب خود بیرون آْورده و مدعی میشوید که میتوانید کاری کنید تا اسکناس به فرمان شما گوش دهد .



سپس اسکناس را کاملا باز کرده و در کف دست خود قرار داده و در حالی که به اسکناس خیره میشوید با دست دیگر به اسنکناس اشاره میکنید . در همین حین همه در کمال ناباوری خواهند دید اسکناس در کف دست شما شروع به حرکت کردن کرده و ناگهان بصورت اتوماتیک اسکنا تا میخورد . اما اسکناس فقط یکبار تا نخورده و بلکه چند تا پشت سر هم روی هم خورده و کاملا کوچک میشود . در انتها در حالی که همه مبهوت به شما نگاه میکنند شما اسکناس را از کف دست خود برداشته و در جیب خود قرار میدهید .
شماره مجوز: 155/23056

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 9,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش اورجینال شعبده بازی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش اورجینال شعبده بازی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.