2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش نقاشی تکنیک رنگ روغن/اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 9
بازديد ديروز : 196
كل بازديدها : 401980

دیگر امکانات

آموزش نقاشی تکنیک رنگ روغن/اورجینال






رنگ روغن

این تکنیک نیاز به قلم‌موهاى تخت دارد و معمولاً روى بوم صورت مى‌گیرد. البته در مواردى روى کاغذ، مقوا، چوب و ... نیز بکار مى‌رود. در هر صورت باید پیش از آغاز بکار زمینه‌سازى آن انجام شود. رنگ‌هاى روغنى معمولاً به‌صورت رنگ‌هاى روغنى لوله‌اى هستند. لولهرنگ در دههٔ ۱۸۶۰ به‌طور وسیع در دسترس نقاشان قرار گرفت. این تکنیک از مشهورترین تکنیک‌هاست. در این روش نقاش این امکان را دارد که با روى‌هم زدنِ ضربه‌هاى قلم‌مو رنگ‌ها را تغییر دهد. تکنیک رنگ روغن از سدهٔ شانزدهم به بعد محبوبیت زیادى یافته است. در این روش دیر خشک شدن رنگ‌ها این امکان را فراهم مى‌کند تا رنگ‌ها را درهم بتوان محو نمود.

پس از پایان کار مى‌توان لایهٔ نازکى ورنى روى کار کشید. به این ترتیب هم اثر از نفوذ گردوغبار محفاظت مى‌شود و هم درخشندگى آن حفظ مى‌شود. البته این مرحله باید بعد از گذشت زمانى از اتمام کار صورت گیرد تا لایه‌هاى زیرین تابلو کاملاً خشک شده باشد.
هر اثر نقاشى شامل سه عنصر رنگ، زمینه و بَست مى‌باشد. بست، رنگدانه را به زمینه مى‌چسباند. مهارت یا تکنیک نقاشى همانا ترکیب و به‌کارگیرى صحیح این سه عنصر است. در نقاشى اغلب تکینک‌ها با سبک اشتباه مى‌کنند. در حالى‌که سبک کاربرد شخصى تکنیک یا شیوهٔ نقاش است. مهارت به تنهایى قابل آموزش است و از نظر نقاش تکنیک نامیده مى‌شود. مشکلات امروزه در ارتباط با تکنیک‌هاى نقاشى بخشى به خاطر معایب مواد و بخشى به‌دلیل پیشرفت‌هاى تاریخى تکنیک است. نقاشان گذشته طى مقالاتى نظرات خود را دربارهٔ مصالح کارشان برجاى گذاشته‌اند ولى گاهى هم یافته‌هاى تجربى‌شان را به‌صورت راز براى خود پنهان نگاه داشته‌اند. هنر نقاش در طولِ دوران حیات خود با غیرت و وسواس از تکنیک خاص خود محافظت مى‌کرده است.

مجوز:45/1330

فروشنده: هنر باران

قیمت: 14,500 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش نقاشی تکنیک رنگ روغن/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش نقاشی تکنیک رنگ روغن/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.