2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش تعمیر پراید اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 5 نفر
بازديد امروز : 25
بازديد ديروز : 196
كل بازديدها : 401996

دیگر امکانات

آموزش تعمیر پراید اورجینال

باید بدانید پراید توسط کارخانه خودرو سازی مزدا ژاپن برای استفاده دانشجویان و برای مصارف روزمره داخل شهر شاید به جای یک موتور سیکلت در سال 1988 با نام mazda 121 تولید شد بله مزدا 121 در واقع همان پراید هاج بک خودمان است که دو در دارد و آن هم به این دلیل بود که میخواستند این خودرو هر چه بیشتر کوچک باشد برای تایید این مطلب میتوانید نام مزدا 121 مدل 1988 را در اینترنت سرچ کنید ما دو نمونه از عکس این خودرو را برای شما قرار داده ایم .

البته نباید شک داشت که چه مزدا 121 چه فورد فیستا و چه پراید کیا از نظر کیفیت با این خودروهایی که امروزه با نام سایبا 111 و 131 و132 و141 و151 و... تولید مشوند قابل مقایسه نبوده اند.

اما بد نیست بدانید زمانیکه یکی از مهندسان شرکت کیا موتورز کره برای بازدید از خط تولید پراید سایبا به ایران سفر میکند زمانیکه میخواهند او را به کارخانه سایبا ببرند به دلیل نا امن بودن این خودرو حاضر به سوار شدن بر این خودرو نمی شود!!

و اما شما هموطن گرامی حتما میدانید زمانیکه یک هوابیما در کشور سقوط می کند مردم تا یک سال بعد در مورد آن حرف می زنند اما آیا میدانستید تعداد کسانی که توسط پراید سالانه در جاده های کشور کشته میشوند معادل سقوط 4 هواپیماست

شماره مجوز : 155/80437

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 5,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش تعمیر پراید اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تعمیر پراید اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.