صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش پینگ پنگ اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 1
بازديد ديروز : 74
كل بازديدها : 396522

دیگر امکانات

آموزش پینگ پنگ اورجینال





آموزش پینگ پنگ اورجینال
خرید اموزش حرفه ای پینگ پنگ اورجینال
آموزش تصویری تنیس روی میز اورجینال







اگر علاقه مند به رشته ورزشی پینگ پنگ هستید و دوست دارید تا در این ورزش به صورت حرفه ای موفق شوید و هر چه سریعتر پیشرفت نمایید ما به شما خرید آموزش پینگ پنگ که در سایت قرار داده ایم را پیشنهاد می کنیم.این اموزش پینگ پنگ یکی از کاملترین و با کیفیت ترین مجموعه های اموزشی در این زمینه می باشد و می تواند به شما در یادگیری هر چه سریعتر پینگ پنگ کمک بسزایی داشته باشد.






همچنین امکان خرید پستی این محصول در فروشگاه خرید نیز فراهم شده است و شما عزیزان می توانید سفارش خود را همین الان به ثبت برسانید.
در این مجموعه اموزشی از قسمت مقدماتی تا پیشرفته ورزش پینگ پنگ را خواهید آموخت و با نکاتی بسیار آموزنده در این زمینه آشنا خواهید شد.
همچنین تاریخچه پیدایش پینگ پنگ را خواهید دانست و اینکه چه زمانی پینگ پنگ وارد ایران شد و از چه قوانین و مقرارتی برخوردار است و با ده ها نکات مفید دیگر در این ورزش آشنا می شوید.

مجوز:68312256





توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

فروشنده: تک

قیمت: 8,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش پینگ پنگ اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش پینگ پنگ اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.