2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی جزوه آموزشی افزایش قد /اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 120
بازديد ديروز : 209
كل بازديدها : 400967

دیگر امکانات

جزوه آموزشی افزایش قد /اورجینال




خانم ها و آقایان دیگر نگران کوتاهی قد خود نباشید زیرا فقط با روزی یک ساعت تمرین می توانید به قد دلخواه خود برسید.

* بدون نیاز به جراحی و دارو *

این کیت با ارزش برای گروه سنی بین ۱۰ الی ۳۵ سال مورد استفاده قرار می گیرد و شامل یک کتابچه ترجمه شده به فارسی در ۴۶ صفحه می باشد.

توضیحات این مجموعه بصورت ورزش طی DVD های تصویری توسط مربیان اروپایی ارائه شده است.دوره درمان ۴۰ روز الی ۲ ماه است و میزان افزایش قد بین ۸ الی ۱۵ سانت می باشد.

پس از سالها تلاش و تحقیقات توسط محققین و متخصصین و ارائه نظریه های مختلف ، امروزه اثبات شده است که تمرینات مخصوص و مشخص ورزشی بهترین و موثر ترین روش برای افزایش قد می باشد .

بسیاری بر این باورند که افزایش قد تنها و تنها در سنین رشد امکان پذیر است ، البته این موضوع کمی جای بحث دارد . نه تنها در سنین رشد بلکه بعد از آن نیز تا حدود سن ۳۵ سالگی هنوز این امکان وجود دارد که بتوان به میزان قابل ملاحظه ای قد خود را افزایش داد ، اما در این سنین دیگر با حرکات ساده ورزشی چنین مقصودی حاصل نخواهد گشت . تنها و تنها این امر توسط حرکاتی مخصوص و بسیار ساده امکان پذیر است .

بسیاری از مردم وقتی نا امید از افزایش قد خود به بعضی متخصصین مراجعه می نمایند ، با پیشنهاد های بسیار خطرناکی همچون عمل جراحی و …. که نه تنها بسیار خطرناک است بلکه هزینه های بسیار هنگفتی نیز دارد روبرو می شوند .
شماره مجوز: 521/119843

فروشنده: هنر باران

قیمت: 12,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید جزوه آموزشی افزایش قد /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید جزوه آموزشی افزایش قد /اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.