صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی جامع ترین آموزش کامل شنا از مبتدی تا حرفه ای

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 27
بازديد ديروز : 148
كل بازديدها : 397773

دیگر امکانات

جامع ترین آموزش  کامل شنا از مبتدی تا حرفه ای

آیا از شنا چیزی می دانید؟
آیا می خواهید خاطرات زمانی که در حال یادگیری شنا بودید برایتان تکرار و مرور شود؟

ما کاملترین مجموعه ی شنا و با کیفیت ترین مورد را در اختیار داریم! لطفا با خرید این محصول از ما محصول با کیفیت تحویل بگیرید!
آیا فقط برای شما قیمت مهم است یا قدری هم کیفیت؟





مقدمه :
اولین چیزی که در آموزش شنا نیاز است آشنا بودن کودک و فرد آموزش گیرنده با آب است . برای آشنا کردن فرد آموزش گیرنده با آب راههای بسیاری وجود دارد و نوع آموزش بستگی به سن فرد دارد . آموزش شنا Swimming Training : آموزش کامل شنا برای آقایان و خانمها به آموزش شنا شامل : شنای کرال سینه ، شنای کرال پشت ، شنای قورباغه ، شنای پروانه و ... آموزش شنا از مبتدی تا پیشرفته به روشی کاملا ساده و به صورت مرحله به مرحله تهیه شده به صورت فیلم . در فیلم آموزش شنا سعی شده است با نمایش حرکات مختلف شناگران به صورت تصویر آهسته مدل های مختلف شنای مهارتی به شما آموزش داده شود .


آموزش شنا در دیدگاه اسلام

به فرزندان خود شناکردن و تیراندازی بیاموزید . ( پیامبر اکرم ) با توجه به قرار داشتن در فصل تابستان و ضرورت و اهمیت یادگیری شنا و سفارش آن در دین مبین اسلام ما قصد داریم آموزش شنا را به همراه تصاویر و نکات مهم مربوط به این ورزش مفرح را تقدیم حضورتان کنیم.



فواید شنا :

ورزش شنا یکی از محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم است. فردی که شنا می کند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می کند بلکه در اثر شنا کردن قابلیتهای جسمانی خود را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، قدرت، سرعت و انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ پا افزایش می دهد. ورزش شنا ورزشی است که از سن نوزادی تا سن کهنسالی میتوان آنرا انجام داد و به طور کلی ورزشی است که هیجان و اضطراب را کاهش داده، عضلات را قوی و محکم کرده و بدن را نرم و انعطاف پذیر می سازد و باعث می شود که فرد انرژیی بیشتری برای انجام کارهای روزانه خود کسب کند.


تاثیر ورزش شنا بر سلامتی :

تأثیر مثبت فراوانى که چند مرتبه شنا در طول یا عرض استخر بر سلامت ما مى گذارد باورکردنى نیست ، همچنین تأثیر مثبت ورزش بر سلامت روحى و جسمى ما غیر قابل انکار است. در این میان بهترین حالت ، زمانى است که شما برنامه ورزشى خاصى که متناسب با شیوه زندگى ، علایق و شرایط جسمی تان باشد برگزینید زیرا ورزش کارى است که باید از آن لذت ببرید . شنا نه تنها موجب طراوت و شادابى مى شود ، بلکه مى تواند تأثیرى معجزه آسایی بر جسم و از بین بردن چربی اضافه بگذارد . شنا سلامت را بهبود بخشیده و موجب تناسب تمام بدن مى شود و قدرت ، استقامت و انعطاف آن را تقویت مى کند .



چه چیزهایی در این بسته آموزش خواهید دید ؟

ما در این نرم افزار آموزشی به شما چهار نوع شنا کردن را آموزش می دهیم که عبارتند از:
- شنای پروانه
- شنای قورباغه
- شنای کرال پشت
- شنای آزاد
هر نوع شنا شامل چندین تمرین جداگانه است که با موفقیت در هر کدام از آن تمرین ها شما می توانید به مرحله بعد بروید ما در هر تمرین نکات کلیدی ساده ای به شما آموزش می دهیم تا بتوانید روال پیشرفت کاری خود را تشخیص دهید.







**** آیا با یک سی دی می توان شنا فرا گرفت ؟

ما به مانند برخی فروشندگان دیگر فقط تبلیغات برای فروش نمی کنیم! هدف ما اطلاع رسانی صحیح و کسب حلال است! لذا می شود گفت که این محصول و کلیه ی محصولات مشابهی که در بازار است تنها جنبه ی کمک آموزشی داشته و هیچ کس تنها با دیدن چند قطعه فیلم شناگر نمی شود! بلکه دیدن این فیلم تاثیر بسیار زیادی در یادگیری شنا خواهد داشت!


2 دی وی دی







*** هدیه ی ویژه ی خرید شما یک چلد کتاب پی دی اف می باشد که در دی وی دی های محصول ارسالی موجود خواهد بود! ***




این کامل ترین مجموعه است! تردید نکنید!******************************************************
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان است
سایت این فروشگاه در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است

ارسال سریع به تمام نقاط کشور با پست سفارشی یا پیشتاز

پس از ثبت سفارش ، شناسه سفارش را برای پیگیری های بعدی یادداشت کنید

این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه ارسال می شود

این محصول دارای پشتیبانی بعد از خرید به صورت تلفنی می باشد
ش.م:1471/23

فروشنده: مرکز مارکت

قیمت: 20,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید جامع ترین آموزش کامل شنا از مبتدی تا حرفه ای، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید جامع ترین آموزش  کامل شنا از مبتدی تا حرفه ای


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.