2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد - اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 56
بازديد ديروز : 164
كل بازديدها : 401831

دیگر امکانات

مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد - اورجینال

مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد

Exercises to Increase Height



این مجموعه آموزشی به زبان انگلیسی می باشد

در مرحله اول فارغ از میزان سن شما، رشد قدتان آغاز خواهد شد.

شاید کمی تعجب کرده باشید ولی ۱۰۰ % فارغ از سن شما این رشد در قد شما رخ خواهد داد. برای توضیح بیشتر باید گفت که بیش از ۹۵% مردم بی آنکه خبر داشته باشند، خمش و قوسی در ستون فقرات خود دارند و همچنین قسمت کمر آنها نیز دارای گودی و فرورفتگی بیش از حد طبیعی می باشد.

اگر روشی وجود داشته باشد که این خمیدگی در ستون فقرات و گودی کمر اضافه را از بین ببرد وگودی کمر را به حد طبیعی خود برساند، ۱۰۰% به میزان قابل توجهی (حد اقل ۳ سانتیمتر) قد شما بلندتر خواهد شد و این از لحاظ پزشکی به طور قطع تائید شده است. پس حداقل ۳ سانتیمتر رشد قد شما فارغ از سنتان رخ می دهد! اما در مرحله دوم، همین حرکات که به طور موضعی انجام خواهد شد و تأثیر بسیار زیادی بر روی مفاصل و استخوان های خاص دارد، با تحریک هورمون رشد در قسمت های خاص و حساسی از بدن و تراکم استخوانی در طول (کشیدگی استخوان در طول) باعث افزایش قد شما خواهد شد.

این اتفاق به سن شما وابسته است. مثلاً ما برای یک فرد ۲۰ ساله، موفقیت در این روش را حداقل ۶ سانتیمتر در نظر می گیریم و آن را تضمین می کنیم، چرا که آمار به دست آمده این را نشان می دهد. برای افراد بالای 20 سال و کمتر از ۲۵ سال حداقل رشد قد ۴ سانتیمتر خواهد بود و برای بالاتر از ۲۵ سال، ما حداقل رشد ۳ سانتیمتر را تضمین خواهیم نمود. البته شاید سوال در ذهن شما این باشد که در سنین نوجوانی چه؟ باید گفت انجام این حرکات در سنین نوجوانی می تواند تا ۱۰ سانتیمتر در مدت ۲ یا ۳ سال در میزان رشد قد شما تأثیر بگذارد.

روش های ویژه ی چگونگی افزایش واقعی قد از ۵ تا ۱۰ سانتیمتر در ۱۰ هفته کامل ترین روش آموزش تضمینی قد در دنیا بدون استفاده از انواع داروهای شیمیایی و هورمونی زیان آور فرمول جادویی افزایش قد مناسب برای تمام سنین برای اولین بار در ایران این فرمول جادویی مؤثرترین فرمول افزایش قد در کشور ژاپن می باشد که تا به حال بیش از ۱ میلیون نفر از این روش بی نظیر که پس از سالها تجربه و تحقیق متخصصین امر و آزمایش روی ۵ هزار نفر مرد و زن در تمام سنین نتیجه گرفته اند و آن را به تمام کسانی که از کوتاهی قد رنج می برند توصیه کرده اند.


این مجموعه آموزشی به زبان انگلیسی می باشد

شامل 1 سی دی آموزش تصویری، قابل نمایش در ویدئوپلیرهای خانگی و کامپیوتر



------------------------------------------------------

سایت این فروشگاه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است لذا با اطمینان خرید کنید

این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه و به صورت اورجینال همراه با گارانتی طلایی ارائه می شود

ش م : 245/5421

فروشنده: تجارت الکترونیک آردا

قیمت: 10,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.