2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش کاراته سبک کیوکوشین استاد اویاما توسط کانچو ماتسویی - اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 4 نفر
بازديد امروز : 165
بازديد ديروز : 164
كل بازديدها : 401940

دیگر امکانات

آموزش کاراته سبک کیوکوشین استاد اویاما توسط کانچو ماتسویی - اورجینال

کیوکوشین کاراته توسط (سوسای ماسوتاتسو اویاما) در سال 1955، اختراع گردید. این سبک از هنرهای رزمی، نوعی از کاراته محسوب می شود که بر آموزش های جسمانی بسیار قوی و به ویژه کومیته (Kumite) و تمشیواری (Tameshiwari) تأکید دارد.
در این سبک، فنون کاتا، کیهون، دفاع شخصی و استفاده از سلاح هم دیده می شود. استفاده از حرکات دایره ای در هنگام کاربرد فنون، سبک کیوکوشین کاراته را از سبک های سنتی کاراته که تنها بر روی حرکات خطی ساده بنا نهاده شده اند، متمایز می کند.

در کیوکوشین کای کاراته، برخوردها بسیار سریع و نیرومند است و تمامی اعضای بدن به نوعی در حملات و دفاع مشارکت دارند. یک کیوکوشین کاراته کای واقعی بر این باور است که این برخوردها برای پرورش روح و جسم او ضرورت دارند و بدینوسیله وی آماده مقابله با هر گونه پیشامد غیرمنتظره و جدی می باشد.


کیوکوشین کای یکی از سبک‌های کاراته ‌است و برای کاستن مقاومت حریف، تکنیک‌ها به طور متوالی اجرا می‌شود. این سبک تأکید زیادی بر روی تمرینات تنفسی و استقامتی دارد.از اینرو هنرجوی کیوکوشین بعد از سالها تمرینات مکرر دارای اندامی ورزیده می گردد . در سبک کیوکوشین تکیه اصلی بر حفظ سلامتی جسمی حریف است در مبارزات کیوکوشین و اساسا در فلسفه آن پیروزی به هر قیمتی بر حیرف مقابل معنی ندارد در مبارزات کیوکوشین دو حریف رودررو به چشمان یکدیگر مینگرند و شجاعت و شهامت و دلیری را به هم منتقل میکنند اگر حریف به زمین بخورد حریف دیگر به وی احترام گذاشته عقب می نشیند در فلسفه کیوکوشین هدف غائی تناوری جسم است و به هیچ روی خشونت در سبک کیوکوشین وجود ندارد اساسا خشونت و کیوکوشن در تقابلند نه در تعامل مثل اینست که بگوئیم رفتیم کوه شنا کردیم . کیو کوشین نه تنها خشن نیست بلکه روحیه لطافت .افتادگی و بزرگ منشی را در هنرجو پرورش می دهد دوجوی مرکزی این سبک هونبو نام دارد و در سال ۱۹۶۱ توسط اویاما در توکیو افتتاح شد.بعد از فوت اویاما افراد زیادی مدعی رهبری سازمان شدند که از آن میان کانچو یوشیکازو ماتسوشیما به واسطه منش و کردار والایش از سوی غالب نمایندگان بعنوان رهبر جدید سازمان پذیرفته گردید.

آیا می خواهید کیوکوشین را اصولی یاد بگیرید؟؟

آیا می خواهید در کیوکوشین پیشرفت کنید؟؟

آیا می خواهید از رقابایتان جلو بیفتید؟؟

آیا دوست دارید کیوکوشین را با نابغه ی کاراته یاد بگیرید؟؟

ما آموزش کیوکوشین توسط کانچو ماتسویی را به شما پیشنهاد می کنیم!

*** این مجموعه بصورت یک نرم افزار کامپیوتری بوده و در کامپیوتر بصورت فیلمهای آموزشی تمام آموزش های مربوط به اصول کیوکوشین کاراته را فرا بگیرید!

* شامل فیلمی از حرکات استاد اویاما *

تعداد: یک عدد DVD



سایت این فروشگاه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است لذا با اطمینان خرید کنید

این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه و به صورت اورجینال همراه با گارانتی طلایی ارائه می شود

ش م : 245/5421

فروشنده: تجارت الکترونیک آردا

قیمت: 20,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش کاراته سبک کیوکوشین استاد اویاما توسط کانچو ماتسویی - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش کاراته سبک کیوکوشین استاد اویاما توسط کانچو ماتسویی - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.