صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی بازی خاطره انگیز ایران و استرالیا اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 28
بازديد ديروز : 19
كل بازديدها : 396475

دیگر امکانات

بازی خاطره انگیز ایران و استرالیا اورجینال




بازی خاطره انگیز ایران و استرالیا اورجینال
بازی ایران و استرالیا / با کیفیت اورجینال
فیلم بازی ایران و استرالیا / با کیفیت اورجینال Iran vs Australia






هشت آذر در تاریخ فوتبال ایران یک روز فراموش ناشدنی است، روزی که ایران برای دومین بار به جام جهانی صعود کرد. ایران دو بار دیگر در سالهای 1978 و 2006 راهی جام جهانی شد، اما صعود به جام جهانی 1998 طعم دیگری داشت. شاید شما هم با دیدن این فیلم به یاد ماندنی تجدید خاطره آن دوران را تجربه کنید .

بازی برگشت ایران و استرالیا که ایران را راهی جام جهانی کرد..

در این بازی شاهد درخشش احمد رضا عابد زاده، کریم باقری، خداداد عزیزی و مهدی مهدوی کیا هستیم.

ایران 2 --- استرالیا 2

شماره مجوز: 122/48509

درحالی که تیم ملی ایران پس از 12 سال با تساوی برابر استرالیا جواز حضور در جام جهانی 1998 را کسب کرد ، این تیم در پسرفتی تاثربرانگیز از رسیدن به جام جهانی 2010 بازمانده است و صعودش از مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا هم در پرده ابهام قرار دارد!

هشتم آذرماه سال 1376 را کمتر ایرانی علاقمند به فوتبالی است که فراموش کرده باشد. روزی که تیم ملی ایران پس از آنکه در ورزشگاه آزادی تهران برابر مردان سرزمین کانگورو یک بر یک به تساوی رضایت داد، برای کسب مجوز حضور در جام جهانی فرانسه نیازمند پیروزی یا تساوی با بیش از یک گل در خانه حریف بود.

این بازی برای همه آنهایی که فوتبال ایران را پیگیری می کنند خاطرات فراموش نشدنی به همراه خواهد داشت، از درخشش خیره کننده احمدرضا عابدزاده تا پاره شدن تور دروازه ایران توسط یک هوادار استرالیایی و توپی که پاشازاده از روی خط دروازه بیرون کشید و گلی که خداداد عزیزی زد و شادی وصف ناپذیری که همه ایرانیان را در سراسر جهان فرا گرفت.

امروز دیگر فوتبال ایران رو به پسرفت گذاشته و تا جایی پیش رفته که ناچاریم برای صعود به مرحله نهایی جام ملتهای آسیا تیم های درجه چندمی مثل تایلند و سنگاپور را شکست دهیم. باید بپذیریم که دیگر جزو تیم های درجه اول آسیا نیستیم و صورتمان را با سیلی سرخ نگه داشته ایم تا از میان تیمهای درجه دوم هم به یک رده پایین تر سقوط نکنیم!

استرالیا 2 ـ ایران 2

29 نوامبر 1997، ورزشگاه کریکت ملبورن

گلزنان: هری کیول (32) ائریلیو ویدمار (48) - کریم باقری (71)، خداداد عزیزی (75)

استرالیا: مارک بوسنیچ، کرگ مور (78 - گراهام آرنولد)، استیو هوروات، آلکس توبین (کاپیتان)، استان لازاریدیس، رابی اسلیتر (76- تونی ویدمار)، ند زلیچ، ائریلیو ویدمار (76 - ارنیه تاپای)، کرگ فاستر، هری کیول، مارک ویدوکا

ایران: احمدرضا عابدزاده (کاپیتان)، نعیم سعداوی (70 - ابراهیم تهامی، 84- علیاکبر استاد اسدی)، محمد خاکپور، افشین پیروانی، مهدی پاشازاده، حمید استیلی، کریم باقری، مهدی مهدویکیا، رضا شاهرودی (52 - علیرضا منصوریان)، خداداد عزیزی، علی دایی

شرح بازی:

کانگوروها در تمام دقایق نیمه نخست بازی بدون وقفه روی دروازه ایرانیها خیمه زده بودند. رهبری این حملهها را دو مهاجم جوان مارک ویدوکا و هری کیول برعهده داشتند. استان لازاریدیس و رابی اسلیتر از دو جناح بارها و بارها روبه جلو حرکت میکردند و ائریلیو ویدمار از میانه میدان فشار مضاعفی را وارد میآورد.

با این حال سنگربان و کاپیتان ایران، احمدرضا عابدزاده چند شیرجه قدرتمندانه داشت و البته با خوش شانسی از عقب افتادن تیمش جلوگیری میکرد. پس از شوت کیول که از فاصلهای نزدیک زده شده بود، مهدی پاشازاده، مدافع ایران توپ را از روی خط دروازه با ضربه سر برگرداند؛ درست همانند یک معجزه! اما، در ادامه استرالیاییها به گل برتریشان دست یافتند. کیول، نابغه17 ساله توپ سانتر شده از سوی ویدمار را به تیر دورتر فرستاد و دروازه ایران را باز کرد. مارک بوسنیچ، دروازهبان استرالیاییها تا پایان نیمه نخست حتی یک بار هم با خطر روبهرو نشد و مجبور به نشان دادن واکنش نشد. زمانی که ویدمار در فاصلهکوتاهی از شروع نیمه دوم بازی گل دوم را به ثمر رساند، به نظر میرسید داستان رنج طولانی استرالیاییها سرانجام به پایان رسیده است.





ایرانیها مانند افراد دست و پا بسته بودند و آماده بودند به سرنوشتشان تن در دهند. به ندرت پیش میآمد که ایرانیها بتوانند توپ را برای مدتی طولانی بین خود حفظ کنند. در جریان شادی به ثمر رسیدن گل دوم، تماشاگری استرالیایی ( پیتر هور 37 ساله که سابقه بهم زدن مسابقات مختلف ورزشی را در کارنامه دارد) وارد زمین بازی شد. او تور دروازه را پاره کرد و به این ترتیب برای چند دقیقه وقت بازی را نگه داشت. بازیکنان ایران در این وقفهی کوتاه توانستند خود را دوباره سروشکل بدهند و زمانی که بازی دوباره به جریان درآمد، قهرمانان با تجربه تیم همانند علی دایی، کریم باقری و خداداد عزیزی، ناگهان دوباره خطرناک نشان دادند. اما در این زمان خیال استرالیاییها هنوز راحت بود.

هنوز چهار دقیقه از این گل نگذشته بود که آنچه فکرش نمیشد اتفاق افتاد، پاس دقیق علی دایی از میانه میدان به عزیزی رسید و او از دفاع بسیار سست و بیحال استرالیا عبور کرد و توپ را از کنار دست بوسنیچ روی زمین افتاده راهی دروازه استرالیا کرد و گل مساوی را به ثمر رساند.
ستاره میدان:

خداداد عزیزی پس از به ثمر رساندن این گل که ایران را به حضور در جام جهانی 1998 فرانسه رساند، نامش را در فوتبال ایران جاودانه کرد. او علاوه بر این گل سازنده گل نخست ایران هم بود و یک هفته قبل در بازی رفت هم زننده تک گل ایرانیها بود. عزیزی آن زمان 26 ساله، مرد سال فوتبال آسیا بود و به پاس عملکردش در کلن بازی میکرد. او در جام جهانی 1998 فرانسه در هر سه بازی ایران در مرحله گروهی بازی کرده، از جمله در پیروزی فراموش ناشدنی برابر آمریکا.

صحبتهای ماندگار:

آلکس توبین (کاپیتان استرالیا): این حقیقت فوتبال است است که در ورزشهای دیگر به ندرت مطرح است. شما بر همه چیز مسلط هستید، اما در دقایق کوتاهی همه چیز می تواند تغییر یابد.

والدیر ویرا (سرمربی ایران): من تنها نشسته بودم و دعا میکردم. برای استرالیاییها واقعا متاسفم، چرا که میدانم همه کودکان استرالیایی که فوتبال بازی میکنند اکنون چه اندازه ناراحت هستند. استرالیا باید برنده این بازی می شد.

شماره مجوز: 122/48509







توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد

فروشنده: تک

قیمت: 7,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید بازی خاطره انگیز ایران و استرالیا اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بازی خاطره انگیز ایران و استرالیا اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.